giudars.

GOD DAG ALLA MINA SMYGRUNKARE <3
ida har ja var i skola. hadd KYK1n 8 timar , priima sh1111ttt aså !
på rästn fåor jag å nisi å na andra karar ti siwa , ja handla na massivaa don1t5s paket ! 6 stycken fö 2.50 !!!!!!!!
åså fick ja veit tå i stan seinan på dajin tå ja träffa mimo , att e finns donit5s4r fö 1.30 på sale som ji 50 meter bort ._. på tal om slöseri på pääängan....
söde annors , fick slut 45 min tidigan än vanlit tå jag å simpp1mp ha vari så pr0 i skåolan. å kanski kyk1n fick leidon å , it veit ja , kanski 10 gangor, int naaaen skillna XD häftigan citat åv j1mp4h när an smaka na MAss1Vt vi Victoras villaaan ! såvär vä syrro inaat i brist åp anna ti jär, ska skåd klart nain bånd fälm nö å sedan var e väl ti galägg, gåonätt fålk , ti små individer som nu årk lies hitje XD
 
PreparingAnusCrew - Bäsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0